Het gaat beginnen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Thri Stam - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Thri Stam - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen

Door: Thri-Stam

Blijf op de hoogte en volg Thri

12 Mei 2016 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve familie en (scouting)vrienden,

De vliegtickets zijn besteld, het gaat ‘nu’ echt gebeuren ik ga een grote reis maken door Zuid-Amerika. Via deze reisblog zal jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn avonturen. Tijdens mijn reis zal ik verschillende landen aandoen waarbij ik mijn Spaans en Portugees flink bij kan gaan spijkeren, maar ik heb gelukkig ook begrepen dat met name in de grote steden en hostels ook een woordje Engels wordt gesproken. Als ik er totaal niet uitkom dan heb ik altijd nog mijn kleine zakboek Spaans en google translate. Nu laat ik het hier even bij maar spoedig zal er meer volgen. Hebben jullie nog goede tips en ‘must sees’ in Zuid-Amerika?

Groetjes,

de ThriStam (wereld)Explorer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thri

Avontuurlijk, reislustig en een echte puzzelaar

Actief sinds 04 Jan. 2017
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 42993

Voorgaande reizen:

21 Mei 2016 - 31 Juli 2016

Zwerven door Zuid-Amerika

Landen bezocht: